Menu Close

Veikla 2021

Bendruomeniniai vaikų globos namai

Naujus metus sutinkant

Ruošdamiesi šventei aptarėme, ko jaunimas nori pasigaminti per šventės ir pradėjo darbuotis. Jaunimas, padėję ruošti valgį, patyrė daugiau teigiamų emocijų ir pasididžiavimo savo darbu jausmą. Tai reiškia, kad gaminti kartu su jaunimu naudinga ne tik dėl to, jog šitaip formuojama sveika mityba, bet ir dėl kartu praleidžiamo laiko. Darbuotis virtuvėje padedantys jaunimas jaučiasi labiau nepriklausomi ir didžiuojasi savo nuveiktu darbu.

Kūčių stalas

Mes visi turime kažkokių patiekalų, kurių nemėgstame ir nenorime valgyti, todėl nereikia reikalauti, kad vaikai būtinai paragautų visų dvylikos Kūčių valgių, sako edukologijos mokslų daktarė Austėja Landsbergienė, tad mes stengiamės gaminti tai ką patys valgome ir nesiūlyti per prievartą ragauti tai, ko vaikai nemėgsta.
Vaikams nepaprastai svarbus tęstinumas. Jiems svarbu, kad tai nebūtų tik blyksnis, kad apie tai būtų kalbama pakankamai, nes šventę sukuriame mes, suaugusieji. Vaikas joje dalyvauja ir paskui visą likusį gyvenimą prisimena arba neprisimena. Jei norime, kad jis prisimintų ir kad jam šventė asocijuotųsi su geromis emocijomis, mes turime labai sąmoningai apie tai galvoti. Adventas Lietuvoje tikrai svarbus kultūriškai. Vaikui svarbu kalbėti apie tai, kas laukia, kas ateina, nes jis laiką mato ne taip, kaip mes.

soc. darbuotoja Renata Kisielienė ir soc. darbuotojo padėjėja Diana Čečienė

Mūsų šeimynos edukacinis užsiėmimas
Kūčiukų kepimas

Šv. Kūčių vakarienė be kūčiukų vargiai įsivaizduojama. Edukaciniame užsiėmime prisiminėme Kūčių vakarienės valgius, papročius, darbus. Su kviestomis viešniomis
gaminome kūčiukus, juk rankų darbo kur kas gardesni!
Kiek skambių pavadinimų turi kūčiukai – kleckučiai, prėskučiai, galkutės, pyragiukai, balbolikai,
bambolikai, kalėdukai, parpeliai, kukuliai, propuliai, šližikai… 🙂

Socialinė darbuotoja Ilona Sargiūnienė

Dosnus Kūčių stalas, jauki žvakių šviesa ir buvimas kartu… O Šv. Kalėdų rytas kupinas džiaugsmo radus tiek daug prasmingų ir nuostabių Kalėdų senelio paliktų dovanų po egle.

Aida ir Žana

Įspūdžiai iš mūsų žiemiškos ekskursijos po Vilnių ir Širvintas

Soc. darb. padėjėja Rasa Grižienė

Švenčių belaukiant… Aktyviai ruošėsi ir globotiniai ir visos darbuotojos.

Socialinė darbuotoja Jolanta Sabalienė

Viktoro Draugelis

Kai kurie sako, kad stebuklų nebūna. Bet pas mus būna. Ir štai, kaip tik prieš Kalėdas atskrido drugelis, kuris nutūpę ant Viktoro. Viktorui sužadino smalsumą: ką jis valgys ir kaip išgyvens? Ar žinote kaip drugeliai valgo? Mes jau žinome. Daugumos drugių burna čiulpiamojo tipo: vamzdelį sudaro pakitę apatiniai žandai, pritaikyti siurbti skystą maistą – nektarą, sulą, vaisių sultis.

Soc. darbuotoja Renata Kisielienė

Esame labai dėkingi projektui „Dalinkis gerumu” – tai bendraminčių organizacija, kuri inicijuoja ir organizuoja socialines gerumo ir paramos akcijas vaikų, senjorų globos namams, bei įgyvendina kitas socialiai ir visuomeniškai reikšmingas iniciatyvas, šias metais jie aplankė ir mus, tariam didelį AČIŪ už jų gerumą. Vaikai labai džiaugiasi dovanomis, nes dovanos atitiko jų lūkesčius.

Socialinė darbuotoja Renata Kisielienė

Prieššventiniu laikotarpiu pirštų miklinimo užduotis tai tradicinių kūčiukų kepimas. Mokomės kepti tikrus lietuviškus kūčiukus ir susipažinti su šio patiekalo istorija.
Vaikai supažindinami su kūčiukų kepimo tradicijomis, Šv. Kūčių ir Kalėdų ritualais, jų prasme. Siekiame, kad kuo daugiau vaikai suprastų kūčiukų prasmę, imtų sieti šventes ne su dovanomis ar turtingais vaišių stalais, tačiau su prasmingais šeimos ritualais. Kalėdinio stalo ruošimas, maisto gaminimas su visa šeimyna suartina, padeda suprasti vieniems kitus.

Soc. darbuotoja Renata Kisielienė

Puošiamės gražiausioms metų šventėms, kad laukimas būtų pilnas jaukumo ir šilumos artėjant šventėms. Kartu su vaikais darėm įvairias dekoracijas ir puošiamės namus, kuriuose suspindo daug šventinių šviesulių, kurios suteikia namas jaukumo ir šventinės nuotaikos.

Soc. darb. padėjėja Žana Grigienė

Gruodžio 4 d. dalyvavome Anykščių Kalėdų eglės įžiebimo šventėje. Grožėjomės įspūdingais fejerverkais ir kalėdine egle.

Soc. darbuotojo padėjėja Žana Grigienė

Dalyvavome miesto eglės įžiebimo šventėje. Klausėmės jaunimo muzikos grupės „Marabu band“ koncerto, grožėjomės fejerverkais, pasivaikščiojom po šventiškai pasipuošusį miestą.

Jolanta ir Rasa

Lapkričio 16 d. bendruomeninių vaikų globos namų vaikai lankėsi Trakų salos pilyje – gotikinėje pilyje Trakų mieste, Galvės ežero Pilies saloje. Trakų salos pilis pastatyta kunigaikščių Kęstučio ir Vytauto iniciatyva.
Globotiniai aplankė labiausiai turistų lankomą Vilniaus vietą – Gedimino pilies bokštą. Iš pagarbos Vilniaus įkūrėjui LDK kunigaikščiui Gediminui pilis buvo pavadinta jo vardu. Vaikams aplankytos pilys paliko didžiulį įspūdį.

Socialinė darbuotoja A. Giliauskienė ir soc. darbuotojos padėjėja Ž. Grigienė

Kęstutis su šeimynos draugais, broliu Kasparu šventė savo 15-ąjį gimtadienį.
Nupirko labai skanų tortą, užsakė picas, džiaugėsi dovanomis, patenkintas ir nuoširdžiais linkėjimais, dėmesiu.

Socialinė darbuotoja I. Sargiūnienė

Dienos trumpėja, orai vis prastesni, tačiau vaikams tai nesvarbu – jie ir toliau mielai žaidžia lauke, nes jiems „blogo oro“ tiesiog nebūna. Rudeniniai pasivaikščiojimai – puiki galimybė pradžiuginti vaikus įdomiais žaidimais ir veikla, sužinoti kas supa mus aplinkui ir patiems smagiai praleisti laiką.

soc. darbuotoja Renata Kisielienė

Ne išmesti, o pataisyti, parduoti ar perdaryti kvietė bendruomenės renginys AVILYS. Spalio 16 d. Angelų muziejaus kiemelis tapo tikru amatų kaimeliu.
Daiktus, kurių sutaisyti nepavyks, kvietė mus paversti meno kūriniais ar instaliacijomis. Bet labiausiai mūsų dėmesį patraukė DJ Stereo pultas, kuriuo leido pabandyti ir paaiškino kuris mygtukas ką daro. Ačiū labai už pamoką Tautvydui.

Soc. darbuotoja Renata Kisielienė

Ir šis rudenėlis pradžiugino sodo vaisiais ir žiedais, tad smagu po pamokų visiems padirbėti kieme

Ilona ir Rasa

Didžiojoje Anykščių kultūros centro salėje išvydome stiklo skulptūrų, muzikos ir šviesos žaismą „Grojantis stiklas”.

Ilona ir Inga

Dideli ir maži muilo burbulai pati geriausia pramoga lauke. Gaudėme vėją ir padarėme patį didžiausią muilo burbulą! Tai puiki pramoga pasidaryti penktadienio dieną – švente.

Soc. darbuotoja Renata Kisielienė

Ruduo tai antrasis pavasaris kai kiekvienas lapas gėlė. (A.Kamiu)

Šnarantys sudžiūvę vėjo pučiami lapai ir jų kvapas… auksinės ir margaspalvės jų spalvos – tai ruduo, kuris atveria gamtos grožį ir tarsi šnybždėdamas sako PASTEBĖK, PAMATYK, PAJAUSK.
Pastebėjom, pamatėm ir labai daug pajautėm gerų ir šiltų emocijų. O dar saujelę rudens parsinešėm į namus.

Žana

Panevėžio grojantis fontanas

Tamsų rugsėjo 17-sios vakarą kartu su soc. darbuotoja Aida Giliauskiene nusprendėme praskaidrinti BVGN vaikams ir vykti į Panevėžį pasigrožėti plaukiojančiu, grojančiu fontanu su įspūdingomis vaizdinėmis projekcijomis. Tai labai pradžiugino mūsų globotinius ir vakarą apdovanojo gera emocija ir nuostabiais vaizdais.

Žana ir Aida

Sveikiname🌹 šeimynos draugą Arūną su Gimtadieniu su šiltais linkėjimais,dovanėle🎁 ir skaniu
tortu🎂

Dalyvavome Šv. Mišiose Anykščių Šv. apaštalo evangelisto Mato bažnyčioje. Iš bažnyčios bokšto apžvalgos aikštelės grožėjomės rudenėjančio miesto panorama.

Smagiausios vasaros akimirkos 🙂

Socialinė darbuotoja I. Sargiūnienė

Lankėmės kultūros festivalio „Purpurinis vakaras“ renginiuose: Didžiulių viešojoje bibliotekoje susitikome su poete V. Palčinskaite ir bardu V. Kazlausku, bei Rašytojų kalnelyje klausėmės aktoriaus A. Bialobžeskio skaitomos poezijos ir G. Arbačiausko atliekamos muzikos.

Rasa, Inga ir Jolanta

Iš kelionės Vilniuje…

Buvome Zoo parke, kuriame vaikai galėjo iš arti stebėti gyvūnus. Parke buvo daug žuvelių, gyvačių ir kitų gyvūnų. Vaikams tai paliko didelį įspūdį.
Taip pat buvome Sky parke. Vaikai šokinėjo ant įvairių batutų, žaidė krepšinį, gerai praleido laiką.

Renata Vanagienė

Rokiškio dvaras

Šiltą vasaros dieną aplankėme Rokiškio dvarą, apžiūrėjome muziejaus ekspozicijos sales, skirtas grafų šeimos vaikams, grafų menes, atkurtą dvaro valgomąjį. Atskiroje salėje pamatysime Rokiškio didikų drabužių bei aksesuarų kolekciją. Toliau – ekskursija Rokiškio senamiestyje ir Šv. Mato bažnyčioje. Rokiškyje, grafų iniciatyva, 1868-1885 m. buvo pastatyta Rokiškio Šv. Mato bažnyčia – gražiausias Lietuvos neogotikinis ansamblis.

Soc. darbuotojo padėjėja Daiva Macaitienė

Aplankėme sostinės TV bokštą

Edukacinė valandėlė bibliotekoje

Džiaugiamės turininga diena ir lauksime kitos dienos sugrįžtant vėl į biblioteką

Aplankėme savo keturkojus draugus Žirgyne

Socialinė darbuotoja I. Sargiūnienė

Pramogaujame Niūronyse! Tai vienintelis unikalus Lietuvoje arklio muziejus, kuriame netrūksta pramogų ir nuotykių. Pasisupom ir pajodinėjom.
Net ir paprastas buvimas šalia žirgo sukelia daug teigiamų emocijų.
Jojimas mažina raumenų skausmą ir įtampą, lavina judesių koordinaciją, pusiausvyrą. Sėdėjimas balne gerina laikyseną, stiprina nugaros raumenis.

Mes – apverstame Name 🙃

Socialinė darbuotoja I. Sargiūnienė

Ką veikti kai už lango visą dieną nepaliaujamai lyja?… Ogi pats metas keliauti į biblioteką. Rokas dažnas svečias bibliotekoje. Nors pats dar skaito sunkiai, tačiau labai mėgsta klausytis skaitomų pasakų ir eilėraščių. Puikiai praleidome popietę: pasirinkome naujų knygų, žaidėme stalo futbolą, konstravome mašinėlės, dėliojome dėliones, apžiūrėjome bibliotekoje veikiančias parodas ir netgi išbandėme pianiną.

Soc. darbuotojo padėjėja Žana Grigienė

Lankėmės Raubonių parkuose: zooparke, Dinozaurų parke. Smagiausia buvo pramogų ir atrakcionų parke. Išsimaudėme Kupiškio mariose.

Dalia ir Jolanta

Mūsų Kornelija užaugo ir, kad ir kaip būtų gaila, atėjo metas kada tenka atsisveikinti ir išlydėti mūsų mylimą mergaitę į savarankiško gyvenimo kelią. Ypatingas vakaras – jaukus namų židinys ir šalia brangūs ir artimi žmonės… Šilta akimirka su šiek tiek ašarų, šypsenų, prisiminimų, juoko ir buvimo kartu. Tai nieko nekainuoja, bet tuo pačiu neįkainojama ir amžina. Tikim kad Kornelija mažais žingsneliais keliaus į priekį savarankiško gyvenimo keliu, nugalėdama visas kliūtis ir įgydama vis daugiau pasitikėjimo, ryžto, suvokimo ir atradimo. O mums ji visada buvo, yra ir liks brangi, mylima ir nepamiršta.

Soc. darbuotojo padėjėja Žana Grigienė

Keliavome į mišką, kuriame radome nemažai gėrybių. Vaikams labai smagu buvo surasti voveraičių, taip pat paskanauti mėlynių.

Pasigrožėjome Daumantų atodanga. Taip pat sužinojome kas tai yra atodanga ir kaip ir iš ko ji susiformavo. Iš apžvalgos aikštelės pasigrožėjome atsiveriančia nuostabia panorama ir Šventosios upės vingiais.

Kai pomidorų pilnas šiltnamis, vienas malonumas juos konservuoti žiemai.

Soc. darbuotojo padėjėja Inga Palskienė

Maudynės prie „Dainuvos slėnio”

Rasa ir Jolanta

Dalinamės miesto šventės akimirkomis, kuri buvo pilna pramogų ir geros nuotaikos. Rokas su Kornelija leidosi linu per Šventąją, važiavom pramoginiu traukinuku, šokinėjom ir čiuožinėjom batutu, klausėmės koncerto ir grožėjomės fejerverkais. Rokui tai buvo dviguba šventė, nes visą šventės dieną su mumis leido laiką Roko Mama ir Tėtis. Ar gali būti kas geriau už laiką praleistą su tėvais? Šios džiugios akimirkos amžinos ir neįkainojamos!

Vakarinis pasiplaukiojimas

Pasirinkę puikią transporto priemonę nusprendėme keliauti vandeniu, aplankėme Rubikių ežeryną. Rubikių ežeras išskirtinis ne tik savo dydžiu, bet ir 16 salų, kurios turi įdomius pavadinimus: Bučinė, Varnagrotė, Pertako ir t.t.

Soc. darbuotojo padėjėja Jolita Taujanskaitė

Mūsų kasdienybė: pasirūpinam pinigėliais, perkame, montuojame,
darbuojamės ir pasilepiname

Smagiausios akimirkos prie upės🙂
Ir su šuniuku

Socialinė darbuotoja I. Sargiūnienė

Puikus vakaras „prie akmens“.

Renata ir Jolanta

Dalyvavome Lietuvos Valstybės dienai skirtame renginyje: Šv. Mišiose Šv. apaštalo evangelisto Mato bažnyčioje, Valstybinės vėliavos pakėlimo ceremonijoje prie paminklo Laisvei A. Baranausko aikštėje. 21val. ant Šeimyniškėlių piliakalnio dalyvavome pilietinėje akcijoje „Tautiška giesmė aplink pasaulį“, klausėmės vokalistės Rasa Serra koncerto, bei žiūrėjome AKC šokių kolektyvų pasirodymus.

Rasa ir Jolanta

Liepos 6–ąją švenčiame pirmojo suvienytos Lietuvos valstybės valdovo, kunigaikščio Mindaugo vainikavimo karaliumi šventę – Valstybės dieną. Ta proga mes visi kartu vieningai paminėjome šią dieną su dainomis ir šokiais.

Gamtos dovanų beieškant

Tai paprastas, tačiau puikus užsiėmimas , skatinantis vaikus tyrinėti gamtą, mokytis pažinti įvairias formas, spalvas, tekstūras, o taip pat lavinantis vaikų kūrybiškumą!

Būnant gamtoje  vaikai skatinami rasti nurodytas gamtos dovanas, vabalus  pavyzdžiui, lapus, giles, akmenukus ir t.t. .

Šį užsiėmimą  su vaikais galite žaisti pasivaikščiojimo miške metu, stovyklaudami gamtoje ar net būdami prie upės, visur kur  tik yra pakankamai žalumos.

Soc. darbuotoja Renata Kisielienė

Joninių dieną… broliai nusiteikę rimtai švęsti 🙂
Kiti – smagiai 😀
Vilma dresiruoja sesės Ievos augintinį

Socialinė darbuotoja I. Sargiūnienė

Įspūdinga kelionė į Vilnių ir Trakus. Lankėmės Valdovų rūmuose, Lietuvos banko pinigų muziejuje, grožėjomės Gedimino ir Trakų pilimis, bei Trakų Vokės dvaru.

Inga ir Jolanta

Turim kelias maudymosi vietas su vaikų sugalvotais pavadinimais. Šiandien maudėmės prie akmens.

Dalia ir Jolanta

Gamta mus nuolat vilioja ir dovanoja tikriausia grožį ir nuostabias akimirkas. Susirinkom gražiausių pievų gėlių puokštę, prisirinkom ir paskanavom žemuogių.

Soc. darbuotojo padėjėja Žana Grigienė

Neatsiliekame nuo draugų ir mes. Maudymosi sezoną pradėjome 🤗👏🤘.

Inga ir Jolanta

Darbuojamės. Prižiūrime šiltnamį, laistome gėlės. Pirmieji prinokę pomidorai.

Renata Vanagienė

Birželio 6 d. atidarėme maudymosi sezoną, kuriame netrūko juoko, purslų ir geros emocijos.

Gamta vienintelė knyga, kurios kiekvienas puslapis prasmingas. J.V. Gėtė
Aplankėme Bijeikų apžvalgos bokštą nuo kurio grožėjomės rapsų jūra, Rubikių ežero panorama. Taip pat pasigrožėjome nuostabiu saulėlydžiu.
2021-06-04

Soc. darbuotojo padėjėja Žana Grigienė

Pasivaikščiojom mišku, aplankėme rašytojo J. Biliūno kapą, bei netikėtai suradome ir šiųmečių grybų 😀
2021-05-31

Pats smagiausias laikas – aktyvi veikla, geras oras ir aktyvios pramogos.
2021-05-16

Soc. darbuotojo padėjėja Žana Grigienė

Pramogauja, dirba, ilsis, žaidžia, siaučia,
Nesvarstydami kodėl ir kam.
Jeigu šita žemė kam priklauso, tai pirmiausia, žinoma, vaikams…

Socialinė darbuotoja I. Sargiūnienė

Akimirkos iš mūsų kasdienybės. Pavasariniai darbai, išdaigos ir poilsis. Smagus savaitgalis pavasarį „išlydint“ 🤗

J. Sabalienė

Tarptautinė vaikų gynimo diena

Minint Tarptautinę vaikų gynimo dieną birželio 1- ąją Anykščių rajono šeimos ir vaiko gerovės centro bendruomeninių vaikų globos namų globotiniai ir rūpintiniai pramogavo „Labirintų parke“. Ši diena – tai priminimas visuomenei apie būtinybę saugoti ir gerbti vaikų teises.

Socialinė darbuotoja Aida Giliauskienė

INDĖNŲ PRAMOGOS paslaptingame sode

… nepraleidome progos pašaudyti iš lanko, ir patikėkite, sekėsi puikiai.

Susipažinome su skanėsto gamybą, patys papuošiame savo KERMOŠINIUS SALDAINIUS.
Naujos savaitgalio programos rašytojos Bronės Buivydaitės sodyboje-muziejuje JAUČIU ir PAŽĮSTU tą pasaulį, kurį mums dovanoja
rašytoja Bronė Buivydaitė Anykščiuose, paslaptingoje sodyboje prie Šaltupio upelio.

Gydomasis pienių medus

Šiuo medumi galima gydyti sąnarių ligas, varyti akmenis iš tulžies pūslės ir iš inkstų, gydyti sąnarių, pirštų skausmus, jis gerina medžiagų apykaitą, gydo osteochondrozę, gerina pagrindinių organizmo filtrų – kepenų ir inkstų veiklą. Tokį medų reikia vartoti dvejus metus, kai kam pagerėja ir po metų. Bet jis toks skanus, kad jį suvartojam šviežuti šviežutėlį. Kam reiks recepto prašom kreiptis pas mus. Jeigu paskubėsite tai gausite ir paragauti.

Soc. darbuotojo padėjėja Žana Grigienė

Mokėjimas gaminti – įgūdis, kuris pravers ateityje, tačiau gaminimas labai naudingas ir vaiko vidinių savybių ugdymui. Savo rankomis gardų patiekalą sukūręs ir visą šeimą pamaitinęs vaikas didžiuosis ir labiau pasitikės savimi. Jis įgaus daugiau žinių, plės akiratį, galės apie tai papasakoti draugams. Galbūt kulinarija net taps maloniu ir tikrai vertingu hobiu!

Soc. darbuotoja Renata Kisielienė

Pradėdami dieną nuo sporto treniruotės patiriame daugiau gyvenimo malonumo. Natūralu, kad kai būsite sveiki ir geros formos, pasaulis atrodys daug mielesnis ir gražesnis.

Mama – vienas svarbiausių asmenų žmogaus gyvenime, su kuriuo pirmiausia susitinkame tik gimę. Kiekvienam sava mama brangiausia ir gražiausia. Gerbti ir mylėti jas privalome visą laiką. Mes taip pat paminėjome mamos dieną.

Smurtui-NE

Vaiką žalojantis elgesys apima visas smurto prieš vaikus iki 18 metų rūšis – fizinį smurtą, seksualinį, psichologinį smurtą, ekonominį, komercinį ir kitą išnaudojimą.
Smurtas turi būti sustabdytas, nes jei ir nėra akivaizdžių šiuo metu fizinių ar psichinių pakitimų. Užkirsti kelią smurtui prieš vaikus, BVGN globotiniai ir rūpintiniai pasirašė deklaraciją prieš smurtą.

Socialinė darbuotoja A. Giliauskienė

MUZIKOS DIENA

BVGN buto sienos sulaikė šios įstaigos viduje sklindančius garsus, kuriuos muzikos išpuoselėta ausis vargiai būtų galėjusi pavadinti muzika, tačiau suteikta galimybė vaikams prisiliesti ir išbandyti kai kuriuos instrumentus ne vienam uždegė norą neapsiriboti pirmaisiais prisilietimais. Dienos metu jaunieji muzikos gerbėjai galėjo susipažinti su įvairiausiais muzikos instrumentais ir juos išbandyti: skambinti ukulėle, mušti būgnus, vienas iš jų buvo metalinis, groti kalimba.

Soc. darbuotoja Renata Kisielienė

Kada daugiau aplankyti vištytes, jeigu ne velykiniu laikotarpiu. Susipažinimas su jų darbais ir rūpesčiais. Pamaitinome ir tikrinome lizdą. Buvom apdovanoti šviežutėliu kiaušiniu.

Velykos arba šventos Velykos, Kristaus prisikėlimas – seniausia ir svarbiausia krikščionių šventė, mes Velykas pradėjome švęsti nuo bažnyčios aplankymo. Su Velykomis siejami įvairūs papročiai, tarp jų ir pagoniškos kilmės, pvz., Velykų kiaušiniai, Velykų zuikiai, Velykų bobutė, kiaušinių ridenimas. Velykų metu valgomi tradiciniai Velykų valgiai, kurie įvairiuose regionuose yra skirtingi.

Didįjį šeštadienį net kaime žmonės stengiasi iki pietų baigti sunkesnius darbus. Tradiciškai likusieji namie ruošia velykinius valgius, margina kiaušinius. Šiais metais mes išbandėme keletą margučių marginimo būdų.

Soc. darbuotoja Renata Kisielienė

Šiandien pasninkas įgijo naujų pavidalų, taip pat ir tylos nėra taip griežtai laikomasi. Tai diena ramaus ir šviesaus laukimo, pasiruošimo Velykoms.

Vilma dalyvavo Anykščių Šv. apaštalo evangelisto Mato bažnyčioje vykusiose Verbų sekmadienio Šv. Mišiose. Į namus grįžo su pašventinta verba. Visa šeimyna draugiškai ruošėsi Šv. Velykoms: dažė kiaušinius, kepė tortą, paruošė gausų vaišių stalą.

Socialinė darbuotoja J. Sabalienė

Kas tampa patyčių taikiniu?

Kartais vaikai jaučiasi kalti dėl to, kad kas su jais vyksta. Jie gali galvoti, kad patys prisidirbo ir išprovokavo patyčias, gali jaustis nepilnaverčiai dėl vykstančių patyčių. Tačiau vaikas, patiriantis patyčias, dėl to nėra kaltas. Niekas neturi teisės jį žeminti ir užgaulioti.

Socialinė darbuotoja A. Giliauskienė

Mes visi skiriame daug dėmesio globojamų vaikų fizinei būklei – norime būti tikri, kad jie sveikai ir sočiai pavalgę, šiltai apsirengę, skatiname juos sportuoti ir taip tapti stipriais. Vienas iš būtinų dalykų stiprinančių sveikatą yra buvimas gryname ore.

Socialinė darbuotoja Renata Kisielienė

Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo dieną pražydo gėlė ant palangės, Roko dėka. Jis padarė labai gražų vėjo malūnėlį, mes jį įkomponavome į gėlės vazoną. Kovo 11 d. šokom lietuvių liaudies šokį. Prisijungėme prie projekto, kuris apjungia visus pasaulio lietuvius, kur jie be būtų, ypač šiuo karantino laikotarpiu. Šis projektas yra gražus ir įkvepiantis pavyzdys, parodantis, kaip lietuvių liaudies šokis gali ne tik suvienyti kartas, bet ir sujungti įvairiose šalyse gyvenančius lietuvius būti lyg trispalvė bendrystės juosta, apjuosianti pasaulio lietuvius net ir pandemijos laikais.

Kovo 8 d. Tarptautinė moters diena, Lietuvoje kovo 8-oji – atmintina diena, švenčiama kaip Tarptautinė moterų solidarumo diena. Ta proga Rokas neužmiršo savo auklėtojų (moterų) ir joms nupiešė po gėlę.

Minint Lietuvos valstybės atkūrimo dieną – Vasario 16-ąją buvo papuošta aplinka, vaikai karpė Lietuvos vėliavos spalvų širdeles ir jas kabinome ant beržo šakelių, taip pat sugalvojome papuošti užuolaidas savo gamybos vėliavomis. Bendras darbas kartu suvienija vaikus. Ta proga užsisakėme picą iš picerijos ir prie bendro stalo buvo valgomi pietūs taip – paminėta Vasario 16 d.

Socialinė darbuotoja Renata Kisielienė

Pradėjome Sąmoningumo mėnesį Be Patyčių, atsiliepdami „Vaikų linijai“.
Žilvinas pasiūlė filmuką apie Patyčias. Žiūrėjome filmą „Žodžiai ant vonios sienų“. Po to vyko filmo aptarimas, skaitėme pamokančią istoriją ir bandėme tai pavaizduoti piešiniuose. Draugiški, vieningi – mes Jėga 🙂!

Socialinė darbuotoja J. Sabalienė

Sveikiname Lietuvą, kepame šašlykus, blynus, šėliojame per Užgavėnes…

Darome darbelius, kai lauke šalta…

Vasario 16-sios išvakarėse….

Rasa ir Jolanta

Kai norime saldumynų, gaminame patys. Kęstutis.